Karbantartás és szerviz

Testre szabott szolgáltatások az Ön igényei szerint

Cégünk mindenkor és mindenben alkalmazkodik ügyfelei igényeihez. Válasszon az Ön számára leginkább testhezálló szolgáltatási csomagjaink közül!

  • Eseti karbantartás
    Készséggel vállaljuk irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek, projektorok) – gyártó által előírt, terhelési ciklusszámtól, vagy időtartamtól függő – kötelező karbantartási feladatainak elvégzését (a karbantartási feladatok elmulasztása a garancia elvesztésével, rejtett hibák kialakulásával, az élettartam megrövidülésével járhat).

  • Eseti javítás
    Irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, multifunkciós készülékek, projektorok) meghibásodása esetén legkésőbb 24 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását ügyfelünk telephelyén, az ország bármely pontján.

  • Eseti kiszállítás
    Rövid határidővel vállaljuk irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) kellékanyagainak, kiegészítőinek szállítását.

Szerződéses szolgáltatásaink:

  • Átalánydíjas Karbantartási Szerződés (ÁKSZ)
    Havi átalánydíj ellenében cégünk garanciaidőn belül, de akár azon túl is elvégzi a gyártó által az adott berendezésre meghatározott (terhelési ciklusszámonként vagy adott időközönként) szükséges kötelező karbantartást, amely magában foglalja a kívül-belül lerakódott szennyeződések eltávolítását, az alapvető beállítások ellenőrzését és a gép tesztelését is.

  • Átalánydíjas Karbantartási és Javítási Szerződés (ÁKJSZ)
    Az ÁKSZ-en túlmenően az ÁKJSZ tartalmazza az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalánydíjon felül csupán a felhasznált alkatrészek és kellékanyagok árát kell megtéríteniük. Ügyfeleinknek a szolgáltatási területünkön belül történő kiszállási díjakat (Budapest, Pest megye), a karbantartások, illetve a javítások munkadíját sem kell kifizetniük.

  • Teljes körű Üzemeltetés Szolgáltatás (TÜSZ)
    Átalánydíj ellenében vállaljuk az Ön tulajdonában lévő gépek, eszközök üzemeltetését. A díj minden felmerülő költséget tartalmaz a rendszeres karbantartástól, az alkatrészek árán és a kiszállás költségén keresztül a javítások munkadíjáig.

    A konstrukció előnyei:

    • jelentős megtakarítás az eseti kiszállás során alkalmazott díjakhoz képest,

    • adott évre előre tervezhető szervizköltség,

    • kényelmes és egyszerű, mert havonta vagy negyedévente egy alkalommal történik az elszámolás,

    • előnyöket biztosít a szerződéssel nem rendelkező partnerekkel szemben, mert

      • nincsenek váratlan költségek,

      • gyors kiszállást (hibabejelentés esetén előnyt élveznek a szerződéssel rendelkező partnereink),

      • illetve kedvezményes másolópapír vásárlást biztosítunk.

    • Közös érdekünk, hogy irodatechnikai eszközei folyamatosan, hibamentesen működjenek, hisz az üzemeltetési díj szerződésben rögzített.

    • A teljes körű üzemeltetési szerződéssel rendelkező partnereink gépeinek leterheltségét számítógépes nyilvántartásunk segítségével folyamatosan figyelemmel kísérjük, szükség esetén javaslatot teszünk a gép, géppark cseréjére, illetve belső átcsoportosítására.

 

Megbízható partnert keres?

Ha nem szeretne folyton számítógépeivel, nyomtatóival vagy fénymásolóival foglalkozni forduljon hozzák bizalommal. Keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@klcomp.hu címen vagy a +36-30-94-80-692 telefonszámon, mi tudunk segíteni!