Nyomtató bérlési akció
Fekete-fehér nyomtatók akciós csomagban.
Keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@klcomp.hu címen vagy a 06-30-94-80-692 telefonszámon.
Cégünk mindenkor és mindenben alkalmazkodik ügyfelei igényeihez. Válasszon az Ön számára leginkább testhezálló szolgáltatási csomagjaink közül!
Eseti karbantartás
Készséggel vállaljuk irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek, projektorok) – gyártó által előírt, terhelési ciklusszámtól, vagy időtartamtól függő – kötelező karbantartási feladatainak elvégzését (a karbantartási feladatok elmulasztása a garancia elvesztésével, rejtett hibák kialakulásával, az élettartam megrövidülésével járhat).
Eseti javítás
Irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, multifunkciós készülékek, projektorok) meghibásodása esetén legkésőbb 24 órán belül megkezdjük a hiba elhárítását ügyfelünk telephelyén, az ország bármely pontján.
Eseti kiszállítás
Rövid határidővel vállaljuk irodatechnikai berendezések (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) kellékanyagainak, kiegészítőinek szállítását.
Szerződéses szolgáltatásaink:
Átalánydíjas Karbantartási Szerződés (ÁKSZ)
Havi átalánydíj ellenében cégünk garanciaidőn belül, de akár azon túl is elvégzi a gyártó által az adott berendezésre meghatározott (terhelési ciklusszámonként vagy adott időközönként) szükséges kötelező karbantartást, amely magában foglalja a kívül-belül lerakódott szennyeződések eltávolítását, az alapvető beállítások ellenőrzését és a gép tesztelését is.
Átalánydíjas Karbantartási és Javítási Szerződés (ÁKJSZ)
Az ÁKSZ-en túlmenően az ÁKJSZ tartalmazza az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalánydíjon felül csupán a felhasznált alkatrészek és kellékanyagok árát kell megtéríteniük. Ügyfeleinknek a szolgáltatási területünkön belül történő kiszállási díjakat (Budapest, Pest megye), a karbantartások, illetve a javítások munkadíját sem kell kifizetniük.
Teljes körű Üzemeltetés Szolgáltatás (TÜSZ)
Átalánydíj ellenében vállaljuk az Ön tulajdonában lévő gépek, eszközök üzemeltetését. A díj minden felmerülő költséget tartalmaz a rendszeres karbantartástól, az alkatrészek árán és a kiszállás költségén keresztül a javítások munkadíjáig.
A konstrukció előnyei:
jelentős megtakarítás az eseti kiszállás során alkalmazott díjakhoz képest,
adott évre előre tervezhető szervizköltség,
kényelmes és egyszerű, mert havonta vagy negyedévente egy alkalommal történik az elszámolás,
előnyöket biztosít a szerződéssel nem rendelkező partnerekkel szemben, mert
nincsenek váratlan költségek,
gyors kiszállást (hibabejelentés esetén előnyt élveznek a szerződéssel rendelkező partnereink),
illetve kedvezményes másolópapír vásárlást biztosítunk.
Közös érdekünk, hogy irodatechnikai eszközei folyamatosan, hibamentesen működjenek, hisz az üzemeltetési díj szerződésben rögzített.
A teljes körű üzemeltetési szerződéssel rendelkező partnereink gépeinek leterheltségét számítógépes nyilvántartásunk segítségével folyamatosan figyelemmel kísérjük, szükség esetén javaslatot teszünk a gép, géppark cseréjére, illetve belső átcsoportosítására.
Ha nem szeretne folyton számítógépeivel, nyomtatóival vagy fénymásolóival foglalkozni forduljon hozzák bizalommal. Keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@klcomp.hu címen vagy a +36-30-94-80-692 telefonszámon, mi tudunk segíteni!
Fekete-fehér nyomtatók akciós csomagban.
2200 Monor, Ady Endre u. 41/A.
+36 (70) 601 7179
ugyfelszolgalat@klcomp.hu
Helpdesk:
https://tavsegitseg.klnet.hu