Jelenlegi hely

Testre szabott megoldások kis- és középvállalkozásoknak

Tudnivalók

Az Ön által kiválasztott akciós terméket általában 4-5 munkanapon belül, a különleges konfigurációkat, vagy készleten nem lévő termékeket maximum 2-3 héten belül szállítani tudjuk.
Áraink szerverek illetve másológépek esetében ingyenes házhozszállítást tartalmaznak Budapesten és vonzáskörzetében!

Az oldalunkon található termékek a legtöbb esetben egyedi beüzemelést igényelnek, ezért oldalunkon csak rendelés feladására van lehetőség.

A rendelés lépései

  1. A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a „kosárba” feliratra kattintva tehetők kosárba.
  2. Ezt követően a kosár képernyőn a „Megrendelés” feliratra kattintva feladhatja a megrendelését.
  3. A következő lépésként meg kell adni a számlázási információkat.
  4. Utolsó lépésként egy áttekintő oldalon még egyszer ellenőrizheti az adatokat. A "Folytatás a következő lépéssel" felíratva kattintva véglegesíthatő a rendelés.
  5. A rendelésről egy automatikus e-mail értesítőt kap, amely levél nem minősül a rendelés véglegesítésének csupán a rendelés beérkezését igazolja.
  6. A rendelés és szállítási feltételek véglegesítéséhez, illetve bizonyos esetekben (pl. nagyobb mennyiség rendelése esetén) a kedvezmények rögzítése érdekében - az Ön által megadott elérhetőségek egyikén - egy munkatársunk megkeresi.

Árak

Az oldalon feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege csak rendkívüli esetbén módosulhat (különleges igény, nagymértékű valuta árfolyam változás). A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

Garancia

Saját gyártású szervereinkre kivétel nélkül 3 év teljeskörű garancia vonatkozik az alábbiak szerint:
- Budapest és vonzáskörzetében 3 év helyszíni garancia
- egyéb esetekben 3 év szervízgarancia.

Üzleti számítógépek és NAS rendszerek esetén típustól függően 1 és 3 év szerviz garanciát biztosítunk. A garancia mindkét esetben támogatási csomagokkal bővíthető.

Másológépek esetén 1 éves országos helyszíni garancia a Muratec szervizpartnerek segítségével. Szerződés üzemeltetés esetén a garancia kiterjeszthető.

Egyéb információk

A termékünket kipróbált, BIOS/Firmware, BMC és FRUSDR frissített, letesztelt állapotban szállítjuk.
A számítógépekhez, szerverekhez mellékeljük az eredeti intel alkatrészek dobozait és azok minden tartozékát: leírások és instrukciók, driverek, szoftverek.
A mellékelt szoftverek közt található az eredeti Intel® Deployment Assistant CD, amely egy bootolható Linux disztibució tesztelési és diagnosztikai célra.

Ha Önnek úgy kényelmesebb, akkor beállítjuk Ön által meghatározott RAID tömböket annak érdekében, hogy az operációs rendszer installálása azonnal megkezdődhessen.

Külön díj ellenében vallaljuk különböző operációs rendszerek telepítését és az alpvető beállítások elvégzését. Külön megállapodás keretében akár a teljes beüzemelés folyamatában részt veszünk, illetve elvégezzük a rendszer integrációját.