Rólunk

Visszatekintve vállalkozásunk közel 30 éves fejlődését bátran kijelenthetem, hogy soha nem volt még olyan összetett feladat egy kisvállalkozásnak megfelelnie a technikai kihívásoknak, mint manapság. Mivel szinte minden ügyfelünk kis és középvállalkozás vagy önkormányzat, tisztában vagyunk azokkal a kihívásokkal, amikkel partnereinknek nap, mint nap meg kell birkózniuk. Ezért a kezdetektől fogva törekszünk ügyfeleink teljes körű kiszolgálásra legyen szó informatikai, vagy dokumentumkezelési feladatokról.

Célunk, hogy partnereinknek olyan eszközöket és szolgáltatásokat nyújtsunk, amelyekkel gyorsabban és olcsóbban végezhetik a mindennapi ügyviteli feladatokat.

Eddigi sikereink elképzelhetetlenek lettek volna hosszú távú partnerkapcsolatok nélkül – sok ügyfelünkkel már 25 éve dolgozunk együtt. Büszkék vagyunk, hogy partnereink száma folyamatosan nő és élvezhetjük megtisztelő bizalmukat hosszú évek óta.

Kovács László
tulajdonos

Cégismertető

Cégünk 1990-ben indult egyéni vállalkozásként. Fő működési területünk a számítás-, és irodatechnikai eszközök – számítógépek, fénymásológépek, nyomtatók és telefaxok – forgalmazása, valamint ezek kellékanyagokkal, alkatrészekkel való ellátása és szervizelése, rendszergazdai szolgáltatások biztosítása.

Az elmúlt években ügyfeleink igényeinek hatására mind a két fő üzletágunkat folyamatosan fejlesztettük, a legújabb műszaki és finanszírozási megoldásokkal. Mellyel üzleti előnyt tudunk biztosítani partnereinknek.

Az irodatechnika területén a kis munkacsoportos nyomtatóktól és másolóktól az 55 lap/perc sebességig tudunk biztosítani eszközöket. Az egyszerű vételi, illetve bérleti konstrukciótól a teljes céget lefedő komplex outsourcing megoldásokig.

Informatikai üzletágunk is több évtizedes múltra tekinthet vissza. Fő tevékenységünk mikro-, kis- és középvállalkozások informatika támogatása, rendszereik, szervereik üzemeltetése. Az idő és a technológia előrehaladtával olyan kiegészítő szolgáltatásokkal bővült portfóliónk, mint a felhő alapú biztonsági mentés és hosting szolgáltatások.

Legújabb szolgáltatási csomagunk keretében a két terület egységes kezelésével összetett megoldást nyújtunk ügyfeleinknek az eszközök biztosításán keresztül az e-mail és webtárhely, vagy akár virtuális szerverekig. Mindezt beruházás nélkül bérleti konstrukcióban is, amivel az IT és irodatechnika üzemeltetésének minden terhét levesszük partnereink válláról.

A szükséges infrastruktúra biztosítás mellett a több évtizedes üzleti és önkormányzati informatikában és irodatechnikában szerzett tapasztalatunk garantálja ügyfeleinknek a mindennapi zavartalan munkavégzést.

Eddig elért eredményeink, úgy gondoljuk, igazolják elképzelésünket, hogy személyes vevőkapcsolatok kiépítésével, korrekt szolgáltatásokkal és Partnereink igényeinek maximális figyelembe vételével tűnhetünk ki vetélytársaink közül.

Cégünkről számokban

Alapítás éve: 1990

Felügyelt szerverek és virtuális kiszolgálók: 60+

Kliens gépek: 150+

Üzmeltetett nyomtatók és másológépek: 160+