Az összes funkció eléréséhez, kérem jelentkezzen be: Belépés/Regisztráció

 

Jelenlegi hely

Testre szabott megoldások kis- és középvállalkozásoknak

Hálózati tárolók

Számos esetben tapasztaltuk, hogy a legkisebb cégeknél még most is problémát okoz az adatok biztonságos tárolása és azok hatékony megosztása. Ezért ajánljuk ezen ügyfeleinknek a könnyen kezelhető, alacsony fogyasztású és kiváló tárolási kapacitású Intellinea NAS rendszereinket.

A hálózati tároló lehetővé teszi, hogy egyszerre többen is elérjék ugyanazokat az adatokat, amíg a webes adminisztrációs felület bármilyen web-képes eszközről elérhető, így az adatok kezelése sokkal kényelmesebb. Mint minden termékünknél itt is biztosítjuk ügyfeleinknek a támogatást a beüzemelés és a használat során.

Intellinea NAS

Az Intellinea NAS egy hálózati tárolási megoldás kisvállalkozások és otthoni felhasználók számára, akik egyszerű fájlmegosztási lehetőséget keresnek egy kompakt és csendes kiépítésben. A kisméretű háznak köszönhetően a legtöbb irodában tökéletesen elhelyezhető. Az Intellinea NAS szolgáltatásai és megbízhatósága az egyik legstabilabb operációs rendszernek köszönhető. A FreeBSD gyors és biztos alapot képez a biztonságos adattároláshoz.

Amennyiben olyan rendszert keres ami:

  • könnyen kezelhető,

  • alacsony fogyasztású,

  • csendesen működik,

  • kiemelkedő hálózati teljesítményt nyújt,

  • elérhető áron biztosítja adatai biztonságát

    válassza az Intellinea NAS -t!

TulajdonságokKérjen ajánlatot

  • 2 db HDD, 2TB kapacitásig bővíthető
  • Szoftveres RAID
  • Intel® Dual-Core Atom vagy Intel® Dual-Core Celeron processzor
  • 2GB DDR3 memória
  • 1, illetve 2 x 1GbE hálózati csatoló
  • 250GB, 500GB, 1TB, 2TB, 4TB tároló kapacitású modellek

Támogatás és garancia kiterjesztés

Minden Intellinea modellhez rendelhető 1, 2, illetve 3 éves támogatási csomag. A csomagok a garancia kiterjesztésen túl tartalmazzák a telefonos, valamint az online támogatási szolgáltatást is.

A támogatási szolgáltatás keretében az eszközök meghibásodásán túl szakembereink távmenedzsment rendszerünkön keresztül támogatást biztosítanak a mindennapi feladatok ellátásához is, mint például:

  • Levelezés konfigurálása

  • Nyomtató telepítés

  • Hálózat konfiguráció

  • Biztonsági szoftver telepítés

  • Általános rendszergazda feladatok, stb.